20 Ιαν 2007

Σόγιερ vs Τζακ


Χθες βράδυ, σε γνωστό αγαπημένο μπαράκι, φίλη φίλης με ρωτά:

Με ποιο ήρωα του LOST θα πήγαινες;
Δε χρειάστηκε να σκεφτώ, η απάντηση κύλησε αβίαστα από τα χείλη μου (πολύ Barbara Cartland ακούστηκε αυτό):

Με το κωλόπαιδο φυσικά! Και για τους μη φανατικούς όπου κωλόπαιδο αντικαταστήστε με το όνομα Σόγιερ.
Μπράβο βρε κορίτσι μου! αναφωνεί η φίλη της φίλης και κοιτάζει τη φίλη με σαρδόνιο χαμόγελο.
Μόλις τότε αντιλαμβάνομαι το λάθος στην εικόνα.

Η φίλη με κοιτά με το γνωστό ξινό ύφος της κι αμέσως σχολιάζει:

Πολύ Αλαμπάμα ρε παιδί μου!
Ξέρω ακριβώς τι εννοεί αλλά τολμώ την ερώτηση:

Δηλαδή εσύ με ποιόν θα πήγαινες; Με τον Τζακ;

Κουνά το κεφάλι της καταφατικά κι αρχίζω τα σιχτιρίκια και τα σταυροκοπήματα.
Καλά μωρή, ακόμα και στο LOST με το γιατρό θα πήγαινες; Με το καλό παιδί;
Μα έχει κάτι μπράτσα να!
προλαβαίνει να πει
Δεν έχεις ελπίδα! τη σταματώ…μαζί και τη συζήτηση.

Από εκείνη τη στιγμή όμως κάτι με τρώει;
Ποια από τις δυο μας δεν έχει ελπίδα τελικά;

Η φίλη που η εξασφάλιση και οι πραγματικές ανάγκες καταδυναστεύουν ακόμα και τις φαντασιώσεις της, ή εγώ που οι φαντασιώσεις μου καταδυναστεύουν τη ζωή μου;

Και τελικά με ποιον αξίζει πραγματικά να πας;
Τον Τζακ ή τον Σόγιερ; Το καλό παιδί ή το κωλόπαιδο;

8 σχόλια:

Παράξενος είπε...

Είσαστε και οι δύο σε πολύ καλό δρόμο.
Ξέρω γυναίκες που θα πήγαιναν με τον Σόγιερ για να ζηλέψει ο Τζακ...

Lost είπε...

Ήρθε η ώρα για την αποκατάσταση της αλήθειας.
Ναι, θα πήγαινα με τον Τζακ, αλλά όχι για την εξασφάλιση, αλλά γιατί τα μπράτσα αυτού του τύπου είναι το ένα και μοναδικό φετίχ μου σε αυτή την πτνα ζωή.
Και ναι, ο Σόγιερ είναι βλαχαδερό.
Και ναι, όταν η happy friend μου έκοψε τη συζήτηση στη μέση σταμάτησα να ασχολούμαι με τις φαντασιώσεις και ασχολήθηκα με τις πραγματικές ανάγκες, δηλαδή την έπεσα στο barman (πού είναι Υδροχόος, αλλά επειδή έχει περάσει τα 30 του βγαίνει ο ωροσκόπος του, δηλαδή είναι Σκορπιός. ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙ)

Φίλη, η μόνη απάντηση που ξέρω στην ερώτησή σου είναι: ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΥΛΩΝΕΙ

kagelo είπε...

Αν μου επιτρέπετε κορίτσια, μπορώ να πω κι εγώ? Λοιπόν εγώ θα έλεγα: αναλόγως τι ψάχνεις.
Άσχετο: έχω πολλές άγνωστες λέξεις σε αυτό το post. Τι να κάνω, γιατρέ?

M&M είπε...

Να σου δώσω την απάντηση που τόσο σε απασχολεί καλή μου φίλη! Να πας με το καλό κωλόπαιδο!

Και κάτι ακόμα, ότι ωροσκόπος και να βγαίνει, ένας χάλιας παραμένει χάλιας (ειδικά εάν φοράει αμάνικο γιλέκο - από μπουφάν με αφαιρούμενα μανίκια - εν ώρα δουλειάς)

alexis είπε...

Και με τους 2! (φαντασίωση όλων των γυναικών το τοστάκι, κι αν κάποια πει όχι λέει ψέμματα).

Αφού, υποθετικά μιλώντας πάντα, σου κάθεται ο Τζακ, θα σου κάτσει και ο Σώγιερ. Και όλοι θα είστε μια ευτυχυ(σ)μένη παρέα ;)

Εραστες της Γαστρονομιας... είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Εραστες της Γαστρονομιας... είπε...

Σκεφτείτε μόνο το εξής: σε όλους μας αρέσουν τα λουκάνικα! Απλά άλλες φορές έχουμε όρεξη για φρανφούρτης (Jack), άλλες φορές για χωριάτικο (Sawyer) και κάποιες άλλες για τα λουκάνικα party (ή αλλιώς party για τρεις όπως πολύ σωστά λεει η thrills & chills)!

Lost είπε...

eisai chattable?