16 Νοε 2006

ΣΟΥΤΣΟΥ

Τον τελευταίο καιρό βρήκαμε με την παρέα καινούριο στέκι.
Ένα μπαράκι στη Σούτσου, με εξαιρετικό service, ξύπνιες φάτσες, καλή μουσική - τις περισσότερες φορές, αν και αυτό είναι αποκλειστικά θέμα προσωπικού γούστου - καλά ποτά και ωραία ατμόσφαιρα. Α! και πολύ ωραίο interior design!!!
Το θέμα μου όμως δεν είναι το μπαράκι. Μπαράκια στην Αθήνα υπάρχουν πολλά και κάποια τ'αγαπώ, το κάθ'ένα για τελείως διαφορετικούς λόγους.
Το θέμα μου είναι πως το συγκεκριμένο μπαράκι μας έχει χαρίσει ήδη μεγάλες στιγμές!
Το θέμα μου είναι πως το συγκεκριμένο μπαράκι είναι κοντά στο σπίτι αγαπημένης φίλης, που δε διστάζω πλέον να την αποκαλώ έτσι.
Το θέμα μου είναι πως στο μπαράκι αυτό έχω γελάσει με την καρδιά μου, πράγμα που είχα καιρό να κάνω.
Το θέμα μου είναι πως ο χειμώνας που διαφαίνεται στον ορίζοντα, δε με τρομάζει, ξέρω πως θα περάσουμε καλά στο Soutsou.
Η παρέα μου κι εγώ!!!

4 σχόλια:

M&M είπε...

Σε όλα τα μπαρ αυτού του κόσμου, αυτής της πόλης έχουμε αφήσει λίγο ή πολύ κομμάτια δικά μας.
Το θέμα μου είναι, αυτά τα κομμάτια να μην είναι τόσο σημαντικά, ώστε να λυπόμαστε που τα αφήσαμε, αλλά ούτε τόσο ασήμαντα, ώστε να μην έχουμε λόγο να ξαναγυρνάμε.
Το θέμα δεν είναι το πόσο εύκολα μπορούν όλα να γίνουν "πουτάνα" αλλά το πόσο θέλουμε να τα κάνουμε...
Επιλογές 1η, 2η, 3η. Το κουτί 1 ή την κουρτίνα 4????

Lost είπε...

@ my happy friend: όσο κι αν γλείψεις, το φωτιστικό δεν στο χαρίζουν :-)
@ collateral: αν πω ότι δεν κατάλαβα τίποτα, θα πω ψέματα. Αν πω ότι κατάλαβα, και πάλι ψέματα θα πω

happyland είπε...

@ lost: μην πω καλή κουβέντα, να πέσετε πάνω μου να με φάτε!
@ collateral: το θέμα μου είναι να περνάω καλά!
Επίσης, πρέπει να επιλέξεις προσεχτικά το κουτί ή την κουρτίνα που θ'ανοίξεις, γιατί ποτέ δεν ξέρεις ποιός κρύβεται πίσω της! Τέλος, μπορείς πάντα να πας στο Super Deal και να διαλέξεις ανάμεσα σε πολλές βαλίτσες, επιλογή που φοριέται πολύ τελευταία! Η tsoula θα στο επιβεβαιώσει!!!

M&M είπε...

@lost: ???