4 Νοε 2006

Στην υγειά μας!

Την κράταγα αυτή την Moet & Chandon δύο και βάλε χρόνια στο ψυγείο μου. Πάντα θεωρούσα, όταν την έπαιρνε το μάτι μου εκεί στη γωνιά του ψυγείου, πως θα την ανοίγα σε μια πολύ σημαντική στιγμή. Τελικά την ήπιαμε παρέα με δύο φίλες προχθές το βράδυ, γιατί δεν είχαμε κέφι να πιούμε κάτι άλλο.
Έτσι, άνευ λόγου και αιτίας ανοίξαμε τη Moet και της δώσαμε να καταλάβει. Χαλάλι...μετά από 17 χρόνια παρέας, ώρες κοινωνικής κριτικής, ψυχανάλυσης και μπουρδολογίας στο τηλέφωνο, αναρίθμητες διαμονές - fake και μη - της μιας στο σπίτι της άλλης, πολλούς γκόμενους - ποτέ τους ίδιους αναμεταξύ μας, λάθη, στραβές και διαστήματα που περάσαμε μακριά η μια από την άλλη - από επιλογή ή βλακεία -, νομίζω πως το μπουκάλι άνοιξε την πιο σημαντική στιγμή.
Στην υγειά των φιλενάδων μου...και τη δική μου!

4 σχόλια:

Lost είπε...

Στην υγειά της Sonia Kim, λοιπόν!!!
Αϋπνίες, βλέπω. Απάντηση πήρατε???? Μην με κρατάς σε αγωνία

Lost είπε...

Και σοβαρά τώρα, με βάζεις σε σκέψεις. Μήπως πρέπει να πιω κι εγώ την αντίστοιχη δικιά μου, γιατί τόσα χρόνια περιμένω τη σωστή στιγμή και δεν έρχεται. Μάλλον έχεις δίκια, κάθε στιγμή είναι η σωστή στιγμή για μια ΜΟΕΤ. Κι η πουτανιά φτιασίδι (αλλά για το τελευταίο μάλλον θα πρέπει να μιλήσει η τσουλα)

happyland είπε...

Να την πιείς, αλλά να με καλέσεις.
Όσο γι'αυτά που έχει να πει η τσούλα, άσε να μην το ανοίξω καλύτερα. Και της το έχω πει: 'βρε στραβάδι να θυμάσαι πάντα όνομα...'

tria είπε...

Εδώ και αρκετά χρόνια ανοίγω μια MOET κάθε παραμονή πρωτοχρονιάς γιατί πρέπει. Γιατί εκείνη η ημέρα πρέπει να είναι εορταστική, εκείνη την ημέρα πρέπει να είσαι ο πιο όμορφος εαυτός σου, πρέπει να διασκεδάσεις. Και για να γίνουν όλα αυτά εσύ πρέπει να αγχωθείς, να οργανωθείς, να ετοιμαστείς και αν σου έχει απομείνει ενέργεια να περάσεις καλά. Φέτος ο καινούριος χρόνος φαίνεται να ήρθε νωρίς για εσένα και τις φίλες σου, απρογραμμάτιστα άνετα, αβίαστα, ααβόρα. Πάντα τέτοια και ευτυχισμένο το νέο έτος.