19 Δεκ 2006

Χριστούγεννα

Οι γιορτές είναι μια πολύ περίεργη περίοδος.
Για κάποιο λόγο είναι υποχρεωτικό να είσαι χαρούμενος, να περνάς καλά, να έχεις διάθεση για ατέλειωτες ώρες στα μαγαζιά όπου θα διαλέγεις δώρα για συγγενείς, φίλους, εορτάζοντες κ.α. και φυσικά να είσαι έτοιμος και κεφάτος για συνεχή ξεύχτια. Λες και όλα τα προβλήματα εξαφανίζονται!

Την προηγούμενη Κυριακή προσπάθησα να μπω κι εγώ στο πνεύμα των ημερών. Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου κάποια στιγμή, ανέβηκα στο πατάρι και κατέβασα τα απαραίτητα - δέντρο και στολίδια -. Μετά από λίγο και αφού είχα στολίσει το μικρό μου δέντρο, το εξής ερώτημα καρφώθηκε στο μυαλό μου και με βασανίζει έκτοτε:
Αν βγάλω το δέντρο στο μπαλκόνι, το περιλούσω με βενζίνη και πετάξω σε αυτό ένα αναμμένο σπίρτο, τι θα γίνει;
Το πλέον πιθανό φαντάζομαι, είναι να καλέσουν οι γείτονες την πυροσβεστική, να ενημερώσουν τον σπιτονοικοκύρη μου πως δε στέκω καλά στα μυαλά μου και να με κοιτάνε από εδώ και στο εξής με στραβό μάτι.

Ε και; Που είναι το κωλόχαρτο που έχω υπογράψει πως οφείλω να είμαι ευτυχής, γιατί είναι Χριστούγεννα;

2 σχόλια:

alexis είπε...

Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω πολλούς που χαίρονται τις γιορτές. Γκαντεμόσποροι & γρουσούζηδες ή ρεαλιστές & συνειδητοποιημένοι?

Γιορτές είναι, θα περάσουν!

happyland είπε...

παρεούλα...