31 Οκτ 2006

Instant messaging

Κι εκεί που θεωρούσα την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου ό,τι χειρότερο, να ΄σου καί πέφτω στην ανάγκη του instant messenger και αναθεματίζω την ώρα και τη στιγμή που η τεχνολογία βρίσκει τρόπους να μας φέρνει πιο κοντά. Ή μήπως να μας απομακρύνει με μαθηματική ακρίβεια;
Δεν έχω κάτι προσωπικό με το τηλέφωνο και την τεχνολογία γενικότερα. Θεωρώ όμως, πως αν θες να επικοινωνήσεις με κάποιον πραγματικά, μπορείς να το πετύχεις μόνο με live επαφή, άντε και με την παραδοσιακή μέθοδο του γράμματος - γιατί όλο και κάποια φίλη θα δει το γράμμα πριν το στείλεις, θα σε φασκελώσει, θα σου πει μην το στείλεις και θα σε σώσει σπό την καταστροφή
Ενώ το instant messaging χτυπά πάντα εκεί που δεν το περιμένεις, που δεν ξέρεις τι να πεις και που γενικώς δεν μπορείς να πεις και πολλά.
Όπως...
Η ώρα είναι 20:45 και είμαι ακόμα στο γραφείο (συνηθισμένο). Προσπαθώ να φτιάξω ένα ρημαδοbudget που δε μου βγαίνει με τίποτα, γιατί θέλω και τον πελάτη ευχαριστημένο - μη δει την πρόταση ο άνθρωπος και φριάξει - και να πιάσω το στόχο και το πολυπόθητο bonus, γιατί έχω κι έξοδα. Δύο σ΄ένα δηλαδή ή και το σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη. Παίζω λοιπόν με το excel, βάζω και βγάζω νούμερα και ξαφνικά pop up και να σου σκάει μήνυμα το αγόρι από την άλλη άκρη του κόσμου.
- Τι κάνεις;
- Πήζω
- Κι εγώ
- Τι άλλα
- Μπλα - μπλα - μπλα
Ουσία μηδέν και πάνω που είμαι έτοιμη να του πω πες κάτι για μας, διαβάζω...
- Πρέπει να σ'αφήσω, I'm busy...και το γυρίζει offline!!!
Και αρχίζω τα σιχτιρίκια. Άμα ρε φίλε είσαι busy, τι ξεκινάς κουβέντα; Με ρώτησες εμένα;
Θα μου πεις τώρα, τι λες Χριστιανή μου, ας μην απαντούσες, ας ήσουν offline.
Έλα όμως που δεν μπορώ, που είμαι συνεχώς online μήπως και εμφανιστεί. Εθισμένη στο instant messaging σου λέω...Μήπως να πάρω τα χάπια μου;;;

9 σχόλια:

tria είπε...

σουξεδάκι:

Θα σε βρω στο instant messenger να σου εξηγηθώ
Να σου πω πως νιώθω να χαρώ
Μα αν σε βρω offline θα χαθώ
Στο ποτό θα πέσω μάτια μου

Δε σε συγχωρώ δε σε συγχωρώ
Αν σε βρω offline θα χαθώ
(δις)

Θα σου πω πως περνώ μονολεκτικά
Εσύ θα μου στείλεις emoticons χαζά
Σε greenglish γραφή θα χαθούν πολλά
Κι αν συνεννοηθούμε σφύρα μου

Δε σε συγχωρώ δε σε συγχωρώ
Αν σε βρω offline θα χαθώ
(δις)

Lost είπε...

τα φάσκελα να σας τα τυλίξομε ή θα τα πάρετε εδώ. Κι αυτή η τρία ποια είναι???

Εραστες της Γαστρονομιας... είπε...

M ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ
ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΚΟΜΕΝΟ ΒΑΡΒΑΤΟ
ΚΑΙ ΕΜΕΝΑΝΕ ΜΕ ΦΤΥΝΕΙΣ
ΜΕ ΝΤΙΛΙΤ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΣΒΥΝΕΙΣ

ΤΟΝΕ ΒΡΗΚΕΣ ΣΤΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΑ
ΚΑΙ ΘΑΡΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ
ΠΙΚΡΕΣ ΚΑΝΩ ΚΟΠΥ ΠΕΙΣΤ
ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΕΙΣΤ

ΑΝ Μ'ΑΓΑΠΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ
ΑΝ Μ'ΑΓΑΠΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ
ΒΑΡΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
ΤΡΕΛΑ ΡΑΝ ΤΑΙΜ ΕΡΡΟ...

ΣΑΝ ΤΟ ΝΤΟΣ ΑΡΓΑ ΣΕ ΧΑΝΩ
ΑΠΕΙΡΑ ΦΟΡΜΑΤ ΘΑ ΚΑΝΩ
ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΓΟΥΙΝΤΟΣ
ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΜΗΠΩΣ...

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΒΕΡΑ
ΑΣΕ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΞΕΝΕΡΑ
ΕΛΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΜΠΙΛ ΓΚΕΙΤΣ
ΜΗΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΚΑΝΑ ΕΙΤΖ.

ΑΝ Μ'ΑΓΑΠΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ
ΑΝ Μ'ΑΓΑΠΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ
ΒΑΡΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
ΤΡΕΛΑ ΡΑΝ ΤΑΙΜ ΕΡΡΟ....

Γιατί ξέρουμε κι εμείς σκυλοσουξεδάκια!!!

happyland είπε...

tria: ώρα να ξεδιπλώσεις το ταλέντο σου στο blog που έχεις;;;

lost: α.εδώ - β.ποιός ξέρει

tsoula: πες μου κάτι, αυτό είναι πραγματικό τραγούδι, όπως λέμε ηχογραφημένο;;;

Εραστες της Γαστρονομιας... είπε...

Αμα γουστάρεις στίχο, πάμε το Σάββατο στην Εθνική να το ακούσουμε και ive!!!

tria είπε...

Tsoula (no wonder why) αυτό που κάνεις λέγεται clopyright. Κάνα δικό σου τετράστιχο δεν έχεις να συνεισφέρεις σε αυτήν την καθ’ όλα intellectual συζήτηση

Lost είπε...

tria: ποιος/ποια είσαι? τι θέλεις απ΄τις φίλες μου? που ξέρεις ότι η τσούλα είναι πράγματι τσούλα? πού έμαθες να γράφεις έτσι, στο εργαστήριο στιχουργικής του Αντέννα? Απάντησε τώρα ή σώπασε για πάντα.

happyland είπε...

Κορίτσια σας παρακαλώ να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας.

tria είπε...

Αγαπητή Lost:

Α. «ποιος/ποια είσαι? »: αν ήξερα θα σου έλεγα
Β. «τι θέλεις απ΄τις φίλες μου? »: γιορτές έρχονται όλο και κάτι θα σκεφτώ
C. «που ξέρεις ότι η τσούλα είναι πράγματι τσούλα?»: από τα δικά της λεγόμενα στο αντίστοιχο Post είμαι σίγουρη ότι δεν είναι. Το σχόλιο αναφερόταν αποκλειστικά και χιουμοριστικά στο clopyright
D. «πού έμαθες να γράφεις έτσι? »: κληρονομικό χάρισμα