18 Οκτ 2006

The little black dress


- Πίσω από τα μαύρα...τι κρύβεις πίσω από αυτά; με ρωτά η κολλητή και συνεχίζει ακάθεκτη.
Θα σου πω εγώ! Την ανασφάλεια σου κρύβεις! Μάλιστα κυρία μου είσαι ανασφαλής και έχεις χαμηλή αυτοεκτίμηση. Τουλάχιστον όσον αφορά στην εμφάνισή σου.
- Τι λες παιδάκι μου - της απαντώ τσιτωμένη - Τα μαύρα μου αρέσουν και επίσης μου πηγαίνουν πολύ. Άλλωστε είναι μόδα.
- Ναι, τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια που σε γνωρίζω! (αντιγυρίζει το σχόλιο μου με το μοναδικό της ξινισμένο ύφος)
- Τι θες να πεις; Πως κρύβομαι πίσω από ένα χρώμα για να περνώ απαρατήρητη;
- Είναι ολοφάνερο! (όρθια πλέον, κραδαίνει στα χέρια της ένα άλμπουμ με φωτογραφίες) Δες, όχι δες! μου λέει και ταυτόχρονα ξεφυλίζει το άλμπουμ, σταματώντας σε κάθε φωτογραφία και καρφώνοντας με σε αυτή με το μικροσκοπικό της δάχτυλο...
Βλέπεις, παντού φοράς μαύρα. Όχι πες μου έχω άδικο, όπου κι αν είσαι φοράς μαύρα! (τώρα πλέον φωνάζει)
- Μα στα αλήθεια μ'αρέσει ως χρώμα (τολμώ να ψελλίσω)
- Α! ναι ε; τότε γιατί στο γραφείο φοράς κι άλλα χρώματα, ε;ε; Γιατί εκεί, που αισθάνεσαι δυνατή και ασφαλής δε σου χρειάζονται.
- Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ έτσι, λέω και αναρωτιέμαι τι την οδήγησε έτσι στα καλά καθούμενα σε αυτό το ξέσπασμα.
- Πες μου κάτι - μου λέει την ώρα που ξανακάθεται στον καναπέ και αφήνει το άλμπουμ από τα χέρια της. Όταν επιλέγεις τι θα φορέσεις το πρωί για το γραφείο, για ποιόν ντύνεσαι; Και μετά απάντησέ μου το ίδιο για τις εξόδους σου...
Δεν ξέρω τι να της απαντήσω, ξαφνικά μ'έχει βάλει σε φοβερό 'τριπάκι'. Αναρωτιέμαι όμως, αν τα χρώματα που φοράμε εκφράζουν τη διάθεση ή ακόμα και την ίδια μας την προσωπικότητά μας, τότε γιατί έχουν χυθεί τόνοι μελάνια για τη σημαντικότητα του little black dress?

1 σχόλιο:

Lost είπε...

To μαύρο κόβει, να πεις στη φίλη-φίδι. Κι αν τολμήσει να έρθει σπίτι σου με χρωματιστά ρούχα, να της πετάξεις ένα κουβά πίσσα. Και να μην της ξαναμιλήσεις (Σοβαρά τώρα, εσύ ήσουν που έλεγες ότι δεν μπορείς να γράψεις?)